Supernatural-Fans

Supernatural Türkiye Fan Sitesi
 
AnasayfaKapıGaleriSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
En son konular
» Jo Harvelle diye biri vardı bir ara...
Salı Ara. 10, 2013 7:45 pm tarafından Camellia

» hey buraya bakın bide :)
Paz Ocak 29, 2012 3:23 am tarafından LuckyAngel

» Lisa Breaden
Paz Ara. 04, 2011 9:56 pm tarafından supernatural1

» x-Hack hack you
Salı Ağus. 02, 2011 12:03 am tarafından Misafir

» Virtually as cheap as download
Ptsi Ağus. 01, 2011 8:19 pm tarafından Misafir

» Louis Vuitton
C.tesi Tem. 30, 2011 9:16 pm tarafından Misafir

» En çok ağladınız film?
Paz Tem. 10, 2011 12:50 am tarafından senanur_ACKLES_seyhan

» Favori Karakteriniz?
Salı Tem. 05, 2011 10:48 pm tarafından senanur_ACKLES_seyhan

» Sohbet yeri
Ptsi Tem. 04, 2011 12:43 am tarafından senanur_ACKLES_seyhan

Dost Siteler



Anket
Hangi kadın oyuncu?
Samantha Smith (Mary Winchester)
6%
 6% [ 4 ]
Adrianne Palicki (Jessica Moore)
3%
 3% [ 2 ]
Nikki Aycox (Sarışın Meg Masters)
5%
 5% [ 3 ]
Alona Tal (Jo Harvelle)
25%
 25% [ 16 ]
Katie Cassidy (Sarışın Ruby)
22%
 22% [ 14 ]
Lauren Cohan (Bela Talbot)
14%
 14% [ 9 ]
Cindy Sampson (Lisa Braden)
5%
 5% [ 3 ]
Genevieve Cortese (Esmer Ruby)
6%
 6% [ 4 ]
Julie McNiven (Anna Milton)
5%
 5% [ 3 ]
Rachel Miner (Yeni Meg)
3%
 3% [ 2 ]
Amy Gumenick (Genç Mary)
6%
 6% [ 4 ]
Toplam Oylar : 64

Paylaş | 
 

 Katie Cassidy Hayran Kulübü

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2
YazarMesaj
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   Ptsi Haz. 21, 2010 1:49 pm

Ekledim herkesi kahkaha Yeni resiim:


_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   Çarş. Eyl. 08, 2010 1:50 pm

aman tanrım. resimler süper hiç böyle görmemiştim. ve evet keşke bu ruby devam etseydi zaten jar'ı gen'e kaptırdık diye sevmiorm ama o değil bu güzel giidyordu diziye ya. çok bozulmuştum gidince.
ve çok güzelmiş ya =) cidden daha bir sevmeye başladım =) jar ya da jens le bu evlense daha iyi olurd tongue
beni de ekleyebilir misiniz?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   Perş. Eyl. 09, 2010 10:26 pm

Eklerim. Jared'a aklıma geldikçe isyan ediyorum zaten, illa bi iblisle olacaktın vakti zamanında tavlasaydın bu kızı, meyilliyli de hem (Lauren'ın Jen'e olduğu gibi) iki taş kadını kaçırdılar, Katie şimdilerle gossip girl beybi feysi Chase Soyadızorolan çocukla takılıyor, yakışır, pek de tatlılar tongue Aslında dizi dışında bir ilişkileri olduğu kesin değil de olabilirimsi haberler var. Setten birkaç resimlerini ekleyeyim hatta:















Ayrıca Leighton Mester'le Monte Carlo filminde de birlikte rol adlıkları için bu kadar samimiler.

Chace'le

İlk resim çok tatlı bence.



















Jared'la:




Ex aşkıyla (Jesse McCartney):







Sanırım spn çekimleri sırasında bu çocukla beraberdi.

Özleyeceğim karakteri Ella Simms:



Riley'le



Twilight şeysi adamla:









_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   Cuma Eyl. 10, 2010 5:16 pm

ayy çok güzel fotolar ya çok sağol görmemiştim çok iyi oldu.
evet ya gossip girl'ü cnbc-e'de bekliyorum. bence çok iyi oldu ve chace'i de severim ya yakışıklı. gerçekten sevgili olsalar da yakışır =)
ama lauren jen kim anlamadım??
elm sokağında kellan ile oyanıdklarını bilmiyodum.yenisine bakmak istemiştim ama kısmet olamamıştı izliyeceğim en kısa zamanda...
ve şu zenciyi tanıyorum sanırım jessica lucas mıydı? hmmm melrose place de mi oynamışlar birlikte ben de ne diyodum =D ama izlemedim merak ettim onu da şimdi ya =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   Cuma Eyl. 10, 2010 8:14 pm

Lauren=Bela Talbot, Jen de bizim Jensen işte kahkaha
O kızla da evet Melrose Place'de birlikte oynadılar, kızın gerçek adını bilmediğim için karakterinin ismini yazdım. Ama Melrose Place yayından kaldırıldı, devamı yok yani...

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   Cuma Eyl. 10, 2010 8:51 pm

nasıl yani lauren jensen ile çıkmışlar gibi dedikodu falan mı oldu ki? yoksa karakter olarak mı? bilmem ben lauren'ı bella karakteri olarak sevmemiştim gerçewk hayatta da tanımıyorum. sitede bir şey var mı bakabileceğim =D ben jo ya da genç mary'i severim ve tabi sarışın ruby'i. birinden birini alsalardı güzel olurdu xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   Cuma Eyl. 10, 2010 10:19 pm

Hayır çıkmışlar falan denmedi, Jared ve Katie için de denmemişti zaten de, Lauren ve Katie'ye iki kardeşten hangisini seçerdiniz gibimsi bi soru sorulunca ayıla bayıla verdikleri cevaplardan belli oluyordu yani, gerçi kim vermez tongue Lauren Jensen, Katie Jared demişti.
Genç Mary'ye ölürüm, Jo'yu da severim ama ikisine de yakışmıyor bence (kötü manada değil ama)

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 3:18 pm

ama şimdi ruby ile samin arasında bir şeyler vardı. bela ile dean'in arasında =) yani belliydi o yüzden öyle cevap vermişlerdir dean ve sam olarak, jensen ve jared edğil yani? ama böyle bir video var mı???
bu arada sağ ol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 7:33 pm

Var, Jensen ve Jared arasında bir seçim yapmalarını istiyorlar. Arıyorum şu an bulunca ekleyeceğim. Bela ve Dean'in dizide pek bi yakınlaşması olmadı aslında Sam'le Bela'nın olmuştu, rüyasında olsa da kahkaha

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 7:35 pm

vay jens ve jar arsında diye sormuşlar hem de xD
evet ya video süper olurdu!!!
sam ile bela'yı da aslında eklersen iyi olur hatırlamış olurum =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 7:42 pm

Hatırladığım video buydu: https://www.youtube.com/watch?v=kj-1zkuBjSI
Ama tam hatırladığım gibi değilmiş dizidekine göre sormuşlar dediğin gibi kahkaha Şaşırdım kendime kahkaha

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 7:55 pm

yine de sağ ol ya zordan anladım dediklerini ya kızdım kendime şimdi =(
ikisi de çok tatlı ölzelikle belayı hiç bilmiyordum iyiye benziyor =) tabi katie gerçekten çok yakışıklı çocuklar diyor falan çok tatlı =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 8:01 pm

Bela'nın ingiliz aksanıyla konuşmayan halini daha çok sevdim kahkaha

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 8:02 pm

evet ya cidden ingiliz miydi o dedim bir an unutmuşum =) ve başka bi tane izledim kimi seçerdiniz diye. lauren sam dedi çünkü uzun saçları var diye. ve katie de ikisi dedi xD
sonra yine aynı soru katie lauren diye cevapladı xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 8:08 pm

Haha "ikisi de" mükemmel bi seçim kahkaha

Son zamanlarda gg seti hariç çıkan tek fotoğrafları bunlar:





Nerde o eski günler sayfa sayfa resimleri çıkardı hedehödö tongue

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 8:43 pm

aa cidden o kadar popüler miymiş? ama ilk resim süper ya şimdi gittiğine daha çok üzülmeye başladım =) ve sanırım lauren ı da sevmeye başladım biraz daha bakınayım da =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 8:48 pm

Lauren'dan daha popüler olduğu kesin kahkaha Bir gelişme olsun diye bekliyorum ama ondan tarafa pek bir şey yok henüz maalesef...

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 11, 2010 8:49 pm

hmm cidden bakınıcam lauren'a ya merak ettim şimdi =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pesimisticc
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 813
Yaş : 23
Puan : 1247
Rep : 53
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 18, 2010 4:18 am

W Magazine September Issue Celebration

Bayıldım bu resimlere!









































_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mrs.Winchester
Tuz
Tuz
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 24
Puan : 74
Rep : 0
Kayıt tarihi : 07/09/10

MesajKonu: Geri: Katie Cassidy Hayran Kulübü   C.tesi Eyl. 18, 2010 1:42 pm

çok güzel görünüyor ya GG ne zaman başlayacak cnbc-e de acaba?
ve giydiği şey çok tatlı yakışmış =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Katie Cassidy Hayran Kulübü
Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Supernatural-Fans :: Sohbet :: Fan Kulüpler-
Buraya geçin: